Modes industrijas organizācijas pamati un instrumenti.

Modes Industrijas organizācijas pamati

Kas īsti ir mode, kas stils un kā mācēt to izmantot.

  • Modes koncepts un funkcijas.
  • Mode kā sociāli psiholoģisks fenomens, masu uzvedības forma vai indivīda pašrelizācijas veids.
  • Modes izplatības kanāli un veidi: mediji, skates, skatlogi, blogi u.c.

  Modes industrijas instrumenti.

Sapratīsi, kas īsti ir mode, stils, kā un kāpēc tiek radītas modes ikonas un kāpēc tas viss kādu interesē.

  • Modes tabu.
  • Modes ikonas: personības, kulta objekti un priekšmeti.
  • Modes psiholoģija.
  • Analīzes kritēriji.

Lektora rezume:

Kristīne Rudzinska

Modes redaktore, profesionāla modes zīmolu, reklāmas un stila dizainere, ar vairāk kā 25 gadu darba pieredzi Latvijā un ārpus tās, foto sesiju stila dizainere glancētos preses izdevumos, modes šovu režisore, sabiedrībā pazīstamu cilvēku un šovbiznesa pārstāvju imidža konsultante ar modes dizaineres pieredzi TV, teātrī un kino.

Industrijā no 1990.gada, par pasniedzēju strādā no 1994.gada, žurnālistikā no 1998.gada.

Datums: 25.09.2017 

Laiks: 13.00 – 18.00

Gaidam Jūs: Rīga, Elizabetes iela 45/47, 2 stāvs.

Semināra cena: 50 EUR, Fashion Station kartes īpašniekiem atlaide - 10%, Create in Riga vizuāla tēla stilistiem (apsolventiem) - 20% atlaide.

Pasniedzēja: Kristīne Rudzinska

Papildus nformācija: Lekciju kurss ir daļa no akreditetas programmas Vizuāla tēla stilists. Kursu pabeidzot klausitāji saņems Style Academy Create in Riga Diplomu. Interesentiem ir iespeja noklausities vienu vai vairakas temas atsevišķi.

Reģistrācija : +37129464517 vai

Pedagogi:
Kristīne Rudzinska

Laiks:
12.02.2018. 13:00 - 18:00

Mācību maksa: 50,- EUR,
Fashion Station kartes īpašniekiem atlaide - 10%, Create in Riga vizuāla tēla stilistiem (apsolventiem) - 20% atlaide.

Piesakies uz šiem kursiem!

Kontakti